jaja datzalwel

maar ge moet mij niet geloven zulle...

Mijn foto
Naam:
Locatie: Belgium

de wereld zit soms komiek ineen, komiek is eerder regel dan uitzondering..

zondag, juli 23, 2006

the violent husbands

de winnaars van belgosong met "de hand van pater damiaan"
op sint-jacobs.

slechte foto, goed standpunt: maak van een scheet een rookmachien.



nog ne slechtere, maar ondanks de onscherpte was de bedoeling duidelijk:
een dodelijke gasampul in t gat van de middelste speler.
gelukkig was t lachgas.

1 Comments:

Blogger Pal y Qualp said...

Ha, dat is de foto die ge mij hebt laten zien aan de toog in bodeloo-park.

Veel groeten maat, ik kan zelf niet meer naar de feesten omdat ik in de vroege moet werken, en nog geen goesting heb om dood te vallen van vermoeidheid (de drank is niet zo erg)

Zoals ik zegde, groeten hé maat.

Surp

10:24 p.m., juli 23, 2006  

Een reactie posten

<< Home